Łatwy i szybki zwrot w czterech prostych krokach

Drogi kliencie!!!

Wystąpił problem z produktem zakupionym w naszym sklepie? Nie martw się na zapas. Przyjmujemy zwroty oraz reklamacje. Masz 14 dni na zwrot towaru, a dodatkowo na wybrane modele mebli nawet 100 dni na zwrot (informacja przy każdym produkcie).

 

UWAGA!

Zwrot środków nastąpi tylko w przypadku, gdy zwracany towar będzie nieużywany (bez oznak użytkowania czy zabrudzeń ) i bez uszkodzeń. Konsument przyjmuje do wiadomości, że ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

Zwrot towaru nie jest możliwy w przypadku, gdy zamówiony towar jest wykonany na specjalne zamówienie Klienta, uwzględniając jego preferencje, w tym wybór materiałów, kolorystyka oraz zmiany wymiaru produktu.

Zwracany towar należy wysłać transportem we własnym zakresie, a koszty transportu ponosi Klient.

Zwrot towaru:

Krok 1.

Skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z Biurem Obsługi

Zadzwoń pod numer 536 76 58 30 lub napisz e-mail na adres biuro@oleslaw.pl, aby uzyskać wszelkie potrzebne informacje na temat kolejnych kroków, które należy podjąć przy dokonaniu zwrotu towaru. Biuro Obsługi Klienta wyśle wówczas stosowny Formularz Zwrotu na adres mailowy podany przy składanym zamówieniu. Formularz Zwrotu należy wydrukować lub przepisać i dołączyć do zwracanego towaru lub wysłać na adres mailowy biura. 

 

Krok 2.

Spakuj towar

Zapakuj starannie towar, aby nie uległ zniszczeniu lub zabrudzeniu w trakcie transportu. Nadaj paczkę na adres podany przez Obsługę Klienta.

Ważne: Pamiętaj nie wysyłaj paczki za pobraniem (płatności przy odbiorze) i nie kieruj wysyłki na inny adres niż ten, który otrzymasz od obsługi sklepu, gdyż takie paczki nie będą przyjmowane.

 

Krok 3.

Nadaj do nas paczkę.

W przypadku przesyłki kurierski czas dostawy to około 24 godzin, jednak zdarza się, że dostawa trwa znacznie dłużej, dlatego zachowaj potwierdzenia nadania przesyłki.

 

Krok 4.

Odbierz pieniądze.

W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze na wskazane przez Ciebie konto. Jednak dla Twojej wygody dołożymy wszelkich starań, aby pieniądze zwrócić jak najszybciej.

 

Ważne: Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@oleslaw.pl lub telefonicznie: + 536 76 58 30. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot.

Reklamacje:

W celu zgłoszenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

1. Wypełnij formularz reklamacyjny, który otrzymasz od obsługi sklepu. Prosimy o kontakt mailowy biuro@oleslaw.pl lub telefoniczny 536 76 58 30. 

2. Formularz wyślij:

a)  pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy tj. EFEKTER spółka z o.o., ul. Poniatowskiego 44, 23-400 Biłgoraj (z zalecanym dopiskiem „Reklamacja”, przy czym dopisek ten nie jest obowiązkowy),

b)  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@oleslaw.pl (z zalecanym tematem wiadomości: „Reklamacja”, przy czym powyższy temat wiadomości nie jest obowiązkowy).

 

3. Sfotografuj uszkodzony mebel i spisz protokół z kurierem

W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub opakowanie w którym znajduje się towar jest zdefektowane, spisz protokół z kurierem, który dostarczył przesyłkę. Następnie rozpakuj przy kurierze paczkę i sprawdź, czy towar uległ uszkodzeniu podczas transportu. Zrób zdjęcia dokumentujące w miarę dokładnie uszkodzenia i wyślij na adres biuro@oleslaw.pl. Skan protokołu wyślij na podany adres mailowy lub kopię protokołu dołącz do Reklamowanego towaru. Ułatwi to procedurę Reklamacji.

 

4. Na reklamację odpowiemy w ciągu 14 dni. Jednak dla Twojej wygody i dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na reklamację najszybciej jak to możliwe. 

Konsument może składać reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru, jednak traci uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu w przypadku jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Ważne: Do reklamowanego produktu konieczne jest dołączenie paragonu zakupu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@oleslaw.pl lub telefonicznie: + 536 76 58 30. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.